De schijf van vijf voor klantgericht ondernemen

DOWNLOAD

DE GRATIS WHITEPAPER

Optimaal resultaat door de perfecte

verbinding met uw klant!

KLANTGERICHT ONDERNEMEN

Efficiënte koppelingen

Perfecte customer experience

Balans: visie én goed luisteren

Gegarandeerd resultaat

Er zijn allerlei tools en instrumenten die u helpen om in verbinding te komen met uw klant. Maakt u gebruik van social media? E-mail? Telefonie? En hoe verloopt de communicatie via al die verschillende kanalen? In deze whitepaper leest u hoe u vanuit visie een gedegen mix van middelen samenstelt die past bij uw organisatie en leidt tot het gewenste resultaat.


Belangrijke vragen die vaak worden gesteld als: ‘moet ik dan alles doen wat de klant vraagt?’, ‘levert het wel iets op?’ en ‘welke tools en instrumenten moet ik inzetten voor een optimale customer experience?’ komen allemaal aan bod aan de hand van vijf essentiële aspecten van klantgericht ondernemen.


VISIE, ENTREPRENEURSHIP, HELDERHEID, BEREIKBAARHEID en VERBINDING, RESULTAAT