VoIP
Voldoet de traditionele telefoniecentrale al lang niet meer aan je eisen? Werken je medewerkers thuis, op locatie én onderweg? Moet iedereen overal zakelijk bereikbaar zijn? En wil je graag flexibel zijn in je telefoniepakket? Dan is VoIP de ideale oplossing voor jouw bedrijf! VoIP- Voice over IP- is telefonie via het internet, waarmee je altijd en overal kunt bellen met het zakelijke nummer. Met VoIP bellen jij en al je medewerkers flexibel en professioneel!
Zakelijk bellen met VoIP
Zakelijk bellen wordt met VoIP overal mogelijk. Alle in- en uitgaande gesprekken worden gestuurd met software, waardoor je niet meer vastzit aan een fysieke telefooncentrale. Om VoIP te kunnen gebruiken heb je drie dingen nodig: een telefoon met IP-connectie of een soft cliënt op je computer met headset, een internetverbinding en een VoIP-provider. Zo worden thuis en op locatie werken beter gefaciliteerd. Met VoIP is het mogelijk om maandelijks op- en af te schalen. Als je bedrijf groeit kun je daardoor eenvoudig accounts toevoegen, waardoor nieuwe medewerkers snel mee kunnen draaien. En als je even wat minder accounts nodig hebt, zit je dus niet onnodig vast aan allerlei kosten.
Vast-mobiel integratie
Nog efficiënter en flexibeler wordt VoIP door gebruik te maken van de vast-mobiel integratie (VaMo). Daarmee wordt een mobiel toestel echt onderdeel van de digitale centrale en kun je bijvoorbeeld opnames maken van mobiele én vaste gesprekken, bedrijfsapplicaties koppelen en zien je collega’s altijd of je beschikbaar bent. En je kunt gewoon blijven bellen zoals je gewend bent.
VoIP van CCIT
Misschien wel het belangrijkste argument voor VoIP is dat het heel voordelig is. Voor slechts € 5,- per maand per account kun je direct gebruik van VoIP van CCIT. Wij kunnen VoIP binnen een dag activeren en als je je bestaande nummer graag wilt behouden, dan regelen we dat voor je! We vertellen je graag over al onze zakelijke VoIP-functionaliteiten: Keuzemenu met één of meer lagen, doorschakelen bij in gesprek, instellen van een tijdschema, boodschap buiten werktijd, callcenter, wachtmuziek, voicemail, opname van gesprekken en de koppeling met je CRM.
Benieuwd wat VoIP voor jouw bedrijf kan betekenen? Neem vrijblijvend contact met ons op!
Nieuwsbrief
Meld je aan voor de CCIT Nieuwsbrief
Een maandelijkse update met frisse tips, wonderlijke content en relevante trends!