• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Quick scan
  • Support
  • Kennisbank
088 - 11 69 699

CCIT

ICT bedrijf Rotterdam

  • Verrassend verbonden
  • Communicatie
    • Systeemkoppelingen
    • Callboss
    • Micosoft Teams
  • IT
    • Cloud
    • VoIP
    • Netwerken
    • Beheer
    • Migratie
    • Consultancy
  • Over CCIT
  • Nieuws
  • Contact

3 december 2018

Toestel toont geen beeld/display

Hoe kunnen we helpen?
< Back
You are here:
  • KB Home
  • Telefonie
  • VoIP
  • Storingen
  • Toestel toont geen beeld/display
Print
Geplaatst3 december 2018
Last Updated On3 december 2018
Dooradmin

Kennisbank

  1. Home>
  2. Knowledge Base - Artikel>
  3. Toestel toont geen beeld/display>

Toestel toont geen beeld/display

Hier kunt u bekijken wat u zelf kunt doen als uw toestel geen beeld/display geeft.

Bekijk of uw kabels goed verbonden zijn met uw telefoon.
Heeft u wel of niet een stroomadapter voor uw toestel. Vaak is dit niet het geval.

Ik heb een stroomadapter
Controleer of uw adapter goed verbonden is met de telefoon en met het stroom.

Als dit het geval is maar uw toestel nog steeds geen beeld of kiestoon laat horen dan is uw adapter kapot.

Neem in dit geval contact met ons op.

Ik heb geen stroomadapter
Controleer of uw voip installatie gebruik maakt van outlets of switches. Bij veel bedrijven maken deze gebruik van outlets, maar het kan zo zijn dat er geen outlets zijn en er gebruik gemaakt wordt van POE switches.

Controleer of uw netwerkkabel goed verbonden is met tussen uw telefoon en uw outlet.
Als dit het geval is maar uw toestel nog steeds geen beeld of kiestoon laat horen dan is waarschijnlijk de kabel niet met de juiste outlet verbonden.

U kunt dit testen door de kabel in een andere outlet te doen. Geeft uw toestel nu wel beeld en kunt u uitbellen dan hoeft u verder niets meer te doen.

Krijgt uw toestel nu wel beeld maar kunt u niet uitbellen? Probeer dan opnieuw met een andere outlet te verbinden. Het kan zo zijn dat er specifieke outlets zijn voor voip telefonie.

Heeft u meerdere toestellen die niet werken, dan kan het zo zijn er een grote POE switch in uw patchruimte staat. Mogelijk heeft deze dan geen stroom of is deze defect.

Komt u er niet uit? Neem in dit geval contact met ons op.

Controleer of uw netwerkkabel goed verbonden is met tussen uw telefoon en uw switch.
Controleer of de switch aan staat, op de switch zouden lampjes moeten branden. Als de lampjes niet branden, controleer dan of de stroomkabel goed is aangesloten met uw switch.

Krijgt u wel beeld maar kunt u niet uitbellen?
Probeer uw telefoon te verbinden met een andere switch of outlet. Het kan zo zijn dat er specifieke outlets of switches zijn voor voip telefonie.

Komt u er niet uit? Neem in dit geval contact met ons op.

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Stuur ons een e-mail
service@ccit.nl

Direct een medewerker spreken?
Bel ons op: 088 11 69 699

Teamviewer Downloaden
Eenmalige Teamviewer Sessie
Permanente Teamviewer Host

KVK 68027133
BTW NL 1351 28464 B01
IBAN NL40 TRIO 0391 1877 08
unnamed

Nieuwsbrief

Meld je aan voor de CCIT Nieuwsbrief

Een maandelijkse update met frisse tips, wonderlijke content en relevante trends!

Menu

  • Verrassend verbonden
  • Over CCIT
  • Nieuws
  • Contact
  • Quick scan
  • Support
  • Kennisbank

Communicatie

  • Systeemkoppelingen
  • Callboss
  • Microsoft Teams

IT

  • Cloud
  • VoIP
  • Netwerken
  • Beheer
  • Migratie
  • Consultancy

CCIT

Willem Molenbroekplein 5

3071 MK Rotterdam

088 - 11 69 699

info@ccit.nl

Maandag - vrijdag 09:00 - 17:30

Bank

NL40 TRIO 0391 1877 08

KvK

86658492

BTW

NL 8640 39037 B01

CCIT © 2018 | Privacyverklaring | Algemene voorwaarden

Vorige Toestel toont de melding “Account onjuist”
Inhoudsopgave

Copyright © 2025 · UBO Theme on Genesis Framework · WordPress · Log in

We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je ermee instemt.Akkoord!Privacyverklaring