Communicatie
ONTDEK ONZE COMMUNICATIE OPLOSSINGEN
VOOR DE DAG VAN MORGEN!
Klantcontactcenter
Ons doel? Samen de klantbeleving van jouw klant vergroten! Dat doen we met Genesys; jaar-in-jaar-uit de hoogst gewaardeerde klantcontact-software wereldwijd. Genesys integreert alle klantcommunicatiekanalen – bellen, mailen, chatten, social media, CRM, ERP – en geeft de medewerker automatisch een overzicht van de complete communicatiegeschiedenis.
Systeemkoppelingen
Maakt jouw organisatie ook gebruik van verschillende systemen? De kans is groot dat dit betekent dat medewerkers veel extra tijd kwijt zijn met het schakelen tussen de systemen en het koppelen van data. Dit gaat niet alleen ten koste van productiviteit, maar zorgt er ook voor dat je waarschijnlijk veel kansen laat liggen voor data-analyse.
Callboss
Callboss helpt je met het goed en snel opvolgen van leads en het optimaliseren van je klantcontact. Hoe het werkt? Callboss maakt het mogelijk om ingevulde contactformulieren direct telefonisch op te volgen. Nadat een geïnteresseerde klant jouw contactformulier heeft ingevuld, belt het systeem van Callboss automatisch met jouw bedrijf.
Skype for Business
Skype for Business is een platform van Microsoft waarmee iedereen in jouw organisatie effectief kan werken én communiceren. Wie aan Skype denkt, denkt eerst en vooral aan videobellen, maar de mogelijkheden zijn zoveel groter! Met Skype for Business kun je eenvoudig chatten, (video-) bellen, vergaderen, scherm delen, PowerPointpresentaties delen en nog veel meer.
Nieuwsbrief
Meld je aan voor de CCIT Nieuwsbrief
Een maandelijkse update met frisse tips, wonderlijke content en relevante trends!