• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Quick scan
  • Support
  • Kennisbank
088 - 11 69 699

CCIT

ICT bedrijf Rotterdam

  • Verrassend verbonden
  • Communicatie
    • Systeemkoppelingen
    • Callboss
    • Micosoft Teams
  • IT
    • Cloud
    • VoIP
    • Netwerken
    • Beheer
    • Migratie
    • Consultancy
  • Over CCIT
  • Nieuws
  • Contact

Callboss

Callboss

  1. Home >
  2. Communicatie >
  3. Callboss >

Door het gebruik van Callboss is het mogelijk om snel met een potentiële klant in gesprek te gaan die interesse toont in een product of service die jouw bedrijf aanbiedt. Door Callboss kun je het verkoopgesprek aangaan voordat de klant zijn interesse verliest of de concurrentie aanspreekt!

Hoe werkt het?

Callboss helpt je met het goed en snel opvolgen van leads en het optimaliseren van je klantcontact. Hoe het werkt? Callboss maakt het mogelijk om ingevulde contactformulieren direct telefonisch op te volgen. Nadat een geïnteresseerde klant jouw contactformulier heeft ingevuld, belt het systeem van Callboss automatisch met jouw bedrijf. Wanneer de telefoon wordt opgenomen, hoor je een automatische boodschap die vertelt dat er een contactformulier is ingevuld.

Vervolgens kun je kiezen; druk je op 1 dan word je direct doorverbonden met de klant. Zo heb je direct een geïnteresseerde klant aan de telefoon! Ben je niet in de gelegenheid om te bellen met de klant? Dan kies je voor optie 2 waardoor de verbinding verbroken wordt. Afhankelijk van het tijdsbestek dat je hebt ingevoerd in het dashboard word je dan later automatisch teruggebeld.

Handig Dashboard

In het dashboard van Callboss staat een duidelijk overzicht van alle ontvangen en gemiste leads die jouw contactformulier hebben ingevuld. Ook kun je via dit dashboard gemakkelijk gesprekken terugluisteren tussen de lead en de medewerker.

Altijd in ontwikkeling

Callboss is altijd in ontwikkeling en nieuwe functionaliteiten worden constant toegevoegd om de gebruikerservaring te verbeteren. Enkele functionaliteiten van Callboss zijn:

  • Luister opgenomen gesprekken terug en verbeter het contact tussen uw bedrijf en klanten
  • Bekijk de status van gemaakte telefonische gesprekken.
  • Creëer meerdere contactformulieren voor verschillende teams binnen uw bedrijf.
  • Breng automatisch een nieuwe belpoging tot stand na X aantal minuten als het gesprek de eerste keer niet tot stand is gebracht.
  • Meerdere plug-ins voor de meest populaire contactformuliersystemen.

Ja, ik wil graag meer weten!

Mirjam Worst

Communicatie specialist

BEL 088 - 11 69 699

MAIL mirjam@ccit.nl

Download onze whitepaper

Meer Communicatie

  • Systeemkoppelingen
  • Callboss
  • Microsoft Teams
unnamed

Nieuwsbrief

Meld je aan voor de CCIT Nieuwsbrief

Een maandelijkse update met frisse tips, wonderlijke content en relevante trends!

Menu

  • Verrassend verbonden
  • Over CCIT
  • Nieuws
  • Contact
  • Quick scan
  • Support
  • Kennisbank

Communicatie

  • Systeemkoppelingen
  • Callboss
  • Microsoft Teams

IT

  • Cloud
  • VoIP
  • Netwerken
  • Beheer
  • Migratie
  • Consultancy

CCIT

Willem Molenbroekplein 5

3071 MK Rotterdam

088 - 11 69 699

info@ccit.nl

Maandag - vrijdag 09:00 - 17:30

Bank

NL40 TRIO 0391 1877 08

KvK

68027133

BTW

NL857271325B01

CCIT © 2018 | Privacyverklaring | Algemene voorwaarden

Copyright © 2023 · UBO Theme on Genesis Framework · WordPress · Log in