Klantcontactcenter
Ons doel? Samen de klantbeleving van jouw klant vergroten! Dat doen we met Genesys; jaar-in-jaar-uit de hoogst gewaardeerde klantcontact-software wereldwijd. Genesys integreert alle klantcommunicatiekanalen – bellen, mailen, chatten, social media, CRM, ERP – en geeft de medewerker automatisch een overzicht van de complete communicatiegeschiedenis. Zo begint een klantcontact gelijk goed! Ook biedt Genesys toegang tot alle relevante informatie en acties die van toepassing zijn op de betreffende klant, waardoor die optimaal geholpen wordt. Processen worden efficiënter, medewerkers productiever en de klantbeleving groter! Je begrijpt wel dat wij er heel enthousiast over zijn. En we zijn niet de enigen: 65% van de internationale topmerken maakt al gebruik van Genesys!
Wat moet je je er precies bij voorstellen?
Genesys is een Cloud-oplossing die alle communicatiekanalen integreert. Ook databases en administratieve systemen kun je eraan koppelen. Op het moment dat een klant contact zoekt met jouw organisatie, brengt het systeem hem in contact met de meest geschikte medewerker. Dat gebeurt op basis van skills-based routing; één van de vele innovatieve technieken die Genesys te bieden heeft.
De medewerker heeft direct toegang tot alle informatie over de klant en kan hem snel helpen. Eindeloos doorverbinden, langdurig zoeken, in de wacht zetten, van het kastje naar de muur-ervaringen; het is allemaal verleden tijd. Daarmee wordt zowel de klantvriendelijkheid als de efficiëntie van het klantcontactcenter enorm vergroot.
Gebruiksgemak en implementatie
Om te starten met Genesys heb je alleen een headset, een device en een actieve internet verbinding nodig, verder staat alles in de Cloud. Gebruikers kunnen eenvoudig aan de slag, zonder dat zij diepgaande kennis van het systeem nodig hebben. Dit zorgt ervoor dat medewerkers snel ingewerkt zijn en je organisatie weinig tijd kwijt is aan de overstap. Bovendien heb je maar één systeem waarin alles met elkaar is verbonden!
Compleet en flexibel
Genesys is een Cloud-oplossing, waarvoor je per maand betaalt. Voor dat maandbedrag bieden wij een compleet pakket: service, ondersteuning, updates en natuurlijk de software. Wat ook handig is: iedere maand kun je eenvoudig op- en afschalen. Dus als je groeit, groeit Genesys mee en als je even wat minder accounts nodig hebt, kun je net zo makkelijk weer afschalen. Zo heb je alles wat je nodig hebt én ben je heel flexibel!
Wil je meer weten over Genesys? We steken je graag aan met ons enthousiasme!
Nieuwsbrief
Meld je aan voor de CCIT Nieuwsbrief
Een maandelijkse update met frisse tips, wonderlijke content en relevante trends!